original

Friday, September 23, 2011

Dilo en Español Release Day Blog Hop!

This week has been tons of fun showcasing Abby's beautiful new Spanish Sentiments!
Thank you for coming back today, and for joining in on all the Blog-Hop FUN!

Here are a few more cards created with the 
lovely lil' stamps:

"Better Late then Never"

"On Your Special Day"

"A Little Birdie Told Me Today Was Your Birthday"
"You Have the Key to My Heart"


Remember to leave some love on each blog for a chance to win some lovely twine from The Twinery!!! I will announce all winners on Monday September the 26th!!


Recuerden de dejar un comentario en cada blof todos los días para una oportunidad de 
ganarse esos bellos hilitos de la marca "The Twinery"!! 
Anunciare a todas las ganadoras el  
                                       26 de septiembre que es el lunes!!




Here is the line-up!!! 


♫♫♪♫•*¨*"Party Rockin' in the Blog Tonight,
Now go on have a Good Time" •*¨*♫♫♪♫

LOL! Thanks for coming!!!!
Besos & Abrasos!!!
Yvonne

46 comments:

  1. Yvonne: those card are beautiful!! I like your style!!!! and the Dilo en Español stamps are great! I love the sentiments!!!
    Thanks for these lovely cards!

    ReplyDelete
  2. Se ven súper los mensajitos en español.

    ReplyDelete
  3. Hola Yvonne, estupendos trabajos.
    Me encantan como se ven esos sellos.
    Saludos.

    ReplyDelete
  4. Me encantan todas tus tarjetas...¡menudo trabajo bonito que has hecho! y los mensajitos en cada una están perfectos.

    ReplyDelete
  5. que hermosas tarjetas y las frases en español que originales, me encantó la de "me lo dijo un pajarito" que bellas !!!

    ReplyDelete
  6. Que lindas tarjetas!!Y los sentimientos les quedan perfectamente!!! Jessica Bedolla http://scrappyluvs.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. wowoww Ivonne, all is super fab!!! Your cards are so beautiful!!! Congrats!!!! Love all!!!

    ReplyDelete
  8. Que bellas las tres tarjetas... me encantaron todas, y mejor en nuestro idioma!!!

    ReplyDelete
  9. Que bonitas Tarjetitas, me encantan las florecitas que usas especialmente las del pastel.

    ReplyDelete
  10. Lindisimas tarjetas Yvonne, me encanta la del pastel, pero que sexy la ultima!

    ReplyDelete
  11. Son preciosas!!!Felicidades!!!Besos de colores

    ReplyDelete
  12. estan hermosas todas tus tarjetas, pero la ultima me encanto por sexy ;)

    ReplyDelete
  13. Very cute! Love the embellishments!
    Daladypej@aol.com

    ReplyDelete
  14. Hola Yvonne que lindas te quedaron las tarjetas me encantaron y mas por los sellitos en español saluditos : )

    ReplyDelete
  15. Yvonne cuenta creacion me encantaron tus tarjetas. que bien se ven los sellos

    ReplyDelete
  16. Hola,todas las tarjetas estan super lindas,pero la que mas me gusto es la del pajarito.

    Saludos.

    ReplyDelete
  17. Preciosas me encanta tu trabajo :D, saluditos desde chile

    ReplyDelete
  18. arrasaste con la creatividad! woow

    ReplyDelete
  19. que hermosas tarjetitas!!!!! que lindos sellitos y las frases me encantaron...

    saluditOs!!!!

    ReplyDelete
  20. Wow, these are all so gorgeous I couldn't pick a favorite if I had to! Thanks for such a fun hop, I love these stamps!

    ReplyDelete
  21. all of these cards are georgeous !!! I ♥ them !!!
    Congrats on being on Abbys design team !!!
    scrappinwithmybug.com

    ReplyDelete
  22. cuantas tarjetas lindas, y me encanta como cada mensaje va con la imagen que utilizaste. Me ha gustado mucho la primera.
    Abrazos

    ReplyDelete
  23. Que lindastarjetas estan bastante lindas, y me encanto como las coloreaste los sellos, y el pastel, todo es muy bello!!!, gracias por compartirnos tus lindos proyectos!

    ReplyDelete
  24. Nuevamente, proyectos de lujo Ivonne!!!! Me inspiran estas tarjetas, gracias por compartir!!!

    ReplyDelete
  25. RUBI VERA.......Muy lindas verdaderamente, y esos sellos muy muy lucidores me encanto la coloreadaaa esta genial me encantoo!! bendiciones y aseguir en el brincoteo!!

    ReplyDelete
  26. All your cards are great, but my favorite is "better late then never"

    Http://itzel-principiantescrap.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. I love them all! They are so cute!

    ReplyDelete
  28. Son preciosas, y no sabria con cual quedarme
    Besos

    ReplyDelete
  29. Ivonne que lindas te han quedado todas las tarjetas...=)

    ReplyDelete
  30. Ivonne todas las tarjetas hermosas y muy creativas y gracias por enseñarnos a sacar provecho a los sellitos de Abby. Cariños.

    ReplyDelete
  31. OMG!!! What beautiful cards you did, thank you for sharing.

    alvinadiaz@msn.com
    alvinascreations.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Sellos tan ricos, y tarjetas con tanta variedad!
    Gracias!!
    kimiluna@gmail.com

    ReplyDelete
  33. Wow, que bellas las tarjetas. Me encantan todas!

    ReplyDelete
  34. love your cards! Thank you for sharing, Stefani

    ReplyDelete
  35. These cards are gorgeous! I love them all. :-)
    Keep them coming!!!!
    Yvette

    ReplyDelete
  36. Me encantan tus tarjetas, especialmente la primera, me dio mucha risa.

    Indira
    craftyhomemade7atgmaildotcom

    ReplyDelete
  37. Me encantan tus tarjetas!! They are all different from each other but very beautiful!! Great Cards!!
    TFS!! Take Care!!
    Jennie @ http://earthyscrap.blogspot.com/

    ReplyDelete
  38. Super lindas tus tarjetas, me encanta como coloreas y las frases estan geniales!

    ReplyDelete
  39. HOLY COW!!! I love your cards! These are too cute! Your last card is awesome!!! Thank you so much for sharing!

    Kim :)

    ReplyDelete
  40. I love each any everyone
    Especially the biker chick
    Great coloring on each and every card
    perderg{at}q{dot}com

    ReplyDelete
  41. I LOVE LOVE the sexy card!!!! my FAVE!! Gracias for creating such beautiful cards with Dilo En Espanol!!!

    ReplyDelete
  42. :O :O
    Me encantaron todas las tarjetitas!!!!!
    demasiado bellas todititas y lo mejor es leer en las portadas bellas frases en español!!! =)

    Cariños!!!!

    ReplyDelete
  43. me super encantaron tus tarjetas...simplemente hermosaaaasss...

    ReplyDelete
  44. Yvonne!!! These are soooo beautiful and I was excited to see that one of these was one you sent me for my birthday! I love it:) thanks so much for thinking of me for my birthday! Your too sweet!! xoxoJules:)

    ReplyDelete